woensdag 14 november 2012

Die middag bij de kapper

Man neemt plaats in de stoel van de kapper. "En, hoe wilt u geknipt worden?" Waarop de klant repliceert:
"Links de haren over mijn oor laten en rechts ongeveer een centimeter boven het oor wegscheren. Verder moeten er bovenop willekeurig flinke happen worden weggeknipt. Alleen rechts uitdunnen, achter scheef wegknippen en als laatste een stukje uit mijn oor knippen." Een verbouwereerde kapper: "Maar meneer, dat trekt toch nergens naar en in het oor knippen doet bovendien pijn." En dan volgt de ontknoping: "Weet ik, maar zo heb je mij de vorige keer ook geknipt!"
Dat enkel om deze mooie -ondertussen achterhaalde- affiche van Eurostar te begeleiden. Of wat dacht je van deze?
Anneloesje: "Mama hoe komt het dat jij grijze haren hebt?"
Moeder: "Elke keer als jij stout bent dan krijg ik een grijze haar."
Anneloesje: "Nu weet ik waarom oma zoveel grijze haren heeft."

Geen opmerkingen: